CategorieFiltru
 
 
 
 

Costuri de livrare - Curier / ridicare personală

  • Pentru livrările pe teritoriul României se percep următoarele costuri de transport:
  • la produse cu o greutate de până la 10 kg, costul transportului este: 59 lei
  • la produse cu o greutate de 10 până la 50 kg, costul transportului este: 99 lei
  • la produse cu o greutate de 50 până la 100 kg, costul transportului este: 149 lei
  • la produse cu o greutate de 100 până la 125 kg, costul transportului este: 199 lei
  • Categoria specială o constituie produsele voluminoase sau cu o greutate de peste 125 kg, unde este perceput un cost standard de 349 lei
  • la produse cu pret peste 2500 lei, transportul este gratuit
  • Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS
  • La expedierea comenzii, vei primi automat un e-mail cu numărul de urmărire al coletului, precum și alte informații utile.
  • Stadiul de livrare al coletului se poate verifica aici: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking.
  • La preluarea comenzii, te rugăm să verifici starea coletului. În cazul deteriorării, refuză să preiei comanda și contactează-ne, pentru a stabili pașii următori.
  • Termenul de livrare al comenzii este unul estimativ.
 

Metode de plată

  • Plata cu cardul - După plasarea comenzii, vei fi redirecționat către pagina securizată a procesatorului de plăți (TrustCard), unde vei completa un formular cu informații despre cardul tău. După ce plata prin card este autorizată și primim confirmarea efectuării plății, continuăm cu expedierea comenzii.
  • Transfer bancar - În cazul în care alegi plata prin transfer bancar, îți vom trimite numărul de cont bancar și simbolul variabil, imediat după plasarea comenzii. În momentul în care plata comenzii este înregistrată în contul nostru, vom expedia coletul. 
 

Reclamație

  • Starea produselor - Dacă se întâmplă ca unul sau mai multe dintre produsele din comandă să ajungă la tine într-o stare deteriorată, te rugăm să ne trimiți un e-mail la info@eshopist.ro, cu numărul comenzii, o scurtă descriere a problemei și, în mod ideal, o fotografie a produsului, care să evidențieze deteriorarea. Serviciul nostru pentru clienți te va contacta și te va informa cu privire la paşii următori. Pentru o satisfacție maximă, îți vom trimite un nou produs sau piese de schimb, chiar a doua zi după primirea reclamației.
  • Returul produselor -  Chiar dacă rareori se întâmplă să apeleze la această opțiune, clienții noștri știu că au garanția de a returna produsele comandate, în termen de 14 de zile de la data cumpărării. Așadar, dacă te decizi să ne returnezi unul sau mai multe produse, te rugăm să ne trimiți un e-mail la info@eshopist.ro, cu numărul comenzii și o cerere de retur. Serviciul nostru pentru clienți te va contacta și te va informa cu privire la paşii următori. Îți vom restitui valoarea produselor returnate în contul tău, în termen de maxim 14 zile de la data returului.
 

Informaţii generale

  • De ce aveți produse indisponibile în ofertă? - Lucrăm constant la extinderea ofertei și la menținerea produselor în catalogul nostru; unele dintre acestea se vând mai repede sau au un timp de producție mai îndelungat. De aceea, spre exemplu, produsele pe care le vom putea livra mai târziu nu sunt disponibile pentru comandă. Facem tot ce ne stă în putință pentru ca tu să ai parte de cea mai bună experiență posibilă.
  • Care este durata perioadei de garanție? - Perioada de garanție pentru produsele achiziționate din magazinul nostru este, în mod normal, de 24 de luni.
  • Livrați comenzi și în străinătate? - Livrăm comenzi în România, Cehia, Ungaria și Slovacia. Pentru mai multe detalii, te rugăm să ne contactezi.
  • Am plasat o comandă, dar aș vrea să schimb ceva. Mai este posibil? - Bineînțeles! Pentru orice modificare în comanda ta, te rugăm să ne contactezi prin e-mail la info@eshopist.ro
  • Ce este un voucher cadou și cum îl obțin? - Voucherul cadou este un cod promoțional, pe care îl introduci în momentul plasării comenzii, pentru a beneficia de o reducere. Un astfel de voucher se poate obține fie prin participarea la diferite concursuri organizate de noi, fie printr-o promoție activă, care răsplătește fidelitatea.
  • Prețurile afișate pe site includ TVA? - Da, toate prețurile din magazinul nostru includ TVA.
  • Pot să comand un produs într-o altă culoare sau altă dimensiune, decât cele disponibile pe site? - Din păcate, nu: oferta noastră include numai produsele afișate în magazinul nostru.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version